Ugens træning // motivation #49

Sikke en varm uge det har været. Det er simpelthen så skønt, men indbyder jo ikke lige frem til indendørstræning, så det er med at finde nogle alternativer.
Jeg er selv fan af løb og rulleskøjtning (hedder det dét?), men styrketræningen skal jo også vedligeholdes, så den kan man evt. lave som en del af en løbetur/gåtur eller tage ud på en legeplads eller udendørs træningsområde og give den gas i de redskaber der nu engang er tilgængelige.
 Min uge har været dejlig med plads til en masse hygge da min kæreste havde fødselsdag i tirsdags, men træning har jeg også fået klemt ind.

Mandag: Fodboldtræning
Tirsdag: FRI
Onsdag: FRI
Torsdag: Løb 10 km
Fredag: FRI
Lørdag: 1 ½ times styrke af overkrop + 11 km på rulleskøjter
Søndag: Løb 18 km (sidste lange tur inden Århus City Halvmarathon)

Jeg håber meget at få noget mere styrketræning ind, og har meldt mig på to hold i næste uge, da jeg så kan prioritere det lidt mere. Jeg passer bare på med at træne for meget ben indtil mit halvmarathon er overstået, da jeg ud over at løbetræne også spiller fodbold to gange om ugen. Glæder mig vildt meget til at træne ben igen 😀
Så her er en lille tribute til squats.

Leave a Reply

Følg Lise Balslev på..