Tilbage på sporet // Uge 2

Jeg startede jo officielt ud med min forbedrede livsstil i onsdags, altså d.1 marts. Det er gået rigtig godt, jeg har sprunget kagen over både onsdag, torsdag og fredag – ja der var kage alle tre dage på arbejde. Fredag aften stod den på fire retters fødselsdagsmiddag hos min søster, mums mums mums og lørdag fik jeg et par stykker slik. Alt i alt godkendte 5 dage på sukker- og madfronten.

Træningen er gået rigtig godt. Jeg fik trænet mandag morgen på hotellet i Stockholm, onsdag var jeg nede og træne en omgang styrketræning i mit lokale center og torsdag var jeg på et opstartshold i Crossfit Copenhagen. Fredag snuppede jeg en WOD (Workout of the day) i CC og søndag løb jeg en tur på 4,5 km. Så jeg er tilfreds med indsatsen. Ville ønske at der var mere løb, men det kan jeg altså bare ikke lige for øjeblikket, så sådan er det.

Resultat uge 2
Styrketræning/crossfit: 4 gange – Mål: 4 gange
Løbetræning: 1 gang – 4,5 km – Målet var 3 gange eller hvad hoften tillader. Hoften sagde “Nej” en gang og kom modvilligt igennem 4,5 km i går.
Kost: Jeg spiste ingen sukker i hverdagene, sagde endda nej til kage tre gange, så klarede de sukkerfri hverdage.

Mål uge 3
Styrketræning 4 gange
Spinning event 2 timer
Løb 2 gange (eller hvad hoften tillader)
Kost: Ingen sukker i hverdagene gælder stadigvæk og så skal der bare mere struktur på.

Så uge 3 sæt i gang 😀

Leave a Reply

Følg Lise Balslev på..