Tilbage på sporet // Uge 3

Kilde: www.kobelab.dk

Sidste uge var en super god uge ren træningsmæssig. Jeg startede med at være til et opstartshold i Crossfit Copenhagen mandag, tirsdag snuppede jeg en WOD samt en mobility time. Det var en super hård WOD med en masse ring dips, hvilket er noget sværere end almindelige dips, men jeg blev da bedre. Derudover så var der hand stand push ups, og ja det betyder du skal stå på hænder og så lave push ups. Meget grænseoverskridende, men jeg øvede mig og blev bedre. Udgangspunktet var så også nul, så der skulle ikke så meget til 😉

Onsdag hold jeg en velfortjent fridag og torsdag kom jeg så smertefrit igennem 5 kilometer i løbeskoene, yay! Fredag tog jeg i mit lokale gym og kørte en lille hjemmelavet WOD, men jeg kan da åbenbart finde ud af at lave en hård en af slagsen, puh ha den fik presset mig. Deler den lige herinde i ugens løb.

Den lange lørdag skrev jeg om her, men den bestod af en WOD fra morgenstunden og så to timer spinning i løbet af dagen og ja det er derfra det meget smukke billede er fra, ha ha ser lidt presset ud 😉 Søndagen foregik mest på sofaen og så lige en lille cykeltur for at løsne op bentøjet 😉

Kosten er gået ok. Jeg sagde nej tak til kage to gange i løbet af ugen samt en kæmpe skål bland selv slik som var på bordet til noget fodbold kiggeri hjemme hos os i torsdags. Jeg spiste godt i weekenden, og torsdag snuppede jeg også et par rundstykker på arbejde. Det er lige med at finde balancen og jeg synes egentlig det går ok, dog kan en rundstykke godt blive til to, bare fordi jeg elsker rundstykker med smør – det er nærmest min livret 😉 Søndagen gled også lidt ud i noget ustruktureret spisen her og der i løbet af dagen, men alt i alt, så går det rigtig fint og jeg føler at jeg har mere energi og overskud til at tage de sunde valg end jeg har gjort i lang tid. Dejligt!

Denne uge bliver vild, i hvert fald søndag som står på en 50 km lang tur på mtb i Silkeborg – jeg er spændt og meget nervøs 😉

Resultat uge 3
Styrketræning 4 gange // Mål: 4 gange crossfit + en time mobility
Spinning event 2 timer // Tjek
Løb 2 gange (eller hvad hoften tillader) // Tjek 1x5km
Kost: Ingen sukker i hverdagene gælder stadigvæk og så skal der bare mere struktur på. // Spiste ingen sukker i hverdagene og strukturen er blevet bedre.

Mål uge 4
Styrketræning: 4 styrkehold i alt
MTB løb i Silkeborg 50 km
MTB 1 gang
Løb 2 gange (eller hvad hoften tillader)
Kost: Ingen sukker i hverdagene gælder stadigvæk og så skal der bare endnu mere struktur på, specielt i weekenden.

Håber I får en dejlig uge 🙂

Leave a Reply

Følg Lise Balslev på..