Personlig Træning // 7 ugers update

 I sidste uge var jeg i Århus og træne med Line. Det var også blevet tid til en ny fedtprocentmåling. Sidste gang var det jo gået rigtig godt, så jeg var noget spændt.

Denne gang har jeg dog rigtig kunne mærke at der er sket noget med min krop. Bukserne er blevet lidt løsere og mit tøj sidder bedre. Yay, det er jo det der er målet – ikke tallet på vægten. Som i øvrigt ikke rykker sig vildt meget. Men skidt pyt fordi Lines målinger viste at der er røget 2,5 procent fedt siden sidst. Så i alt er min fedtprocent faldet med 5 procent på de 7 uger. Hold op hvor er jeg stolt. Det har også krævet hårdt arbejde i træningscenteret, men jeg er vild med det. Glæder mig til hver eneste styrketræning, og er ofte sådan lidt nervøs inden, da jeg bare gerne vil gøre det pis** godt.

Jeg er nået op på 100 kg i dødløft og kan tage 2 chin ups, dette skulle jeg gerne forbedre, så jeg fortsætter den gode stime og tager til styrketræning 4 gange i ugen.

 Kosten går også rigtig godt. Jeg holder mig til kostplanen, men den er også meget nem og fleksibel. Der er endda plads til lækkerier. Faktisk må jeg spise chokolade hver dag, hvis det er det jeg vil. Hvor heldig er jeg lige 😀 I weekend giver jeg mig selv lov til at smovse lidt, f.eks. fejrede vi min kærestes fødselsdag i lørdags, så den stod på bl.a. hjemmelavede boller og hindbærsnitter og til aften fik vi hjemmelavet pizza. Søndag var det så tilbage på kostplanen igen.

  
Jeg skal først mødes med Line igen i uge 26, hvor mit forløb også slutter (eller måske ikke helt endnu 😉 ). Jeg er stadig i kontakt med Line på mail hver uge, så der er stadig masser af støtte og forklaring til alle mine spørgsmål. Jeg er så glad for at jeg valgte Line som min personlige træner og som coach for mig i dette forløb. Hun er så god til at holde mig motiveret og jeg er så glad for både min træning og kost.

 

 

Leave a Reply

Følg Lise Balslev på..